Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Doležalová, Andrea ; Nováková, Věra (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii ve vybrané pojišťovací společnosti. Specifikuje základní pojmy marketingu a strategie a srovnáví je se skutečností. Obsahuje návrh marketingové strategie, který přispívá ke zvýšení tržního podílu a objemu produkce ve vybrané společnosti.
Řízení stavební zakázky ve stavebním podniku
Eis, Jan ; Staněk, Vít (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje systému řízení projektu výstavby a zpracování nabídkové ceny z pohledu dodavatele stavebního díla. Cílem této diplomové práce je seznámení s konkrétními principy, postupy a metodami, které jsou potřeba jak pro přípravu, tak přímo pro řízení stavební zakázky a jejich následné aplikace na konkrétní stavební dílo - novostavba zámečnické dílny v Chotěboři.
Studie výrobní logistiky ve vybraném podniku
Marečková, Soňa ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií výrobní logistiky ve vybraném podniku. Je zaměřena na současný stav výrobní logistiky, materiálový tok a jeho analýzu. Obsahuje návrhy na zlepšení materiálového toku a výrobní logistiky v podniku.
Systém odměňování zaměstnanců a návrh změn ve vybrané společnosti
Hojačová, Kamila ; Hojačová, Lenka (oponent) ; Procházková, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem odměňování a hodnocením zaměstnanců v rámci pobočkové sítě a zvolné konkrétní pobočky společnosti XY, a. s. První část obsahuje teoretické poznatky a vybraná teoretická východiska práce. V druhé části práce je zanalyzován současný stav a vliv vnějších a vnitřních faktorů na systém odměňování. Třetí část práce je zaměřena na vlastní návrhy řešení zkoumané problematiky.
Činnost realitních kanceláří
Menšíková, Lucie ; Skalický, Martin (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je upozornit na nedostatečnou právní úpravu na současném realitním trhu nemovitostí, analyzovat problematiku ze strany klientů a porovnat výhody spjaté s obchodování s realitními kancelářemi. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy realitního trhu a jeho činnostmi. Zvláště zajímavé je porovnáním trhu s Velkou Británií. Část druhá navazuje případovou studií ve formě ankety, která zpracovává názor široké veřejnosti na činnost realitních kanceláří. Na základě výsledků ankety jsou navrhnuta opatření pro snížení nespokojenosti u klientů. V závěru práce je uveden praktický příklad poukazující na výhody získané spoluprací s realitními agenturami.
Systém odměňování zaměstnanců a návrh změn ve vybrané společnosti
Hojačová, Kamila ; Hojačová, Lenka (oponent) ; Procházková, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem odměňování a hodnocením zaměstnanců v rámci pobočkové sítě a zvolné konkrétní pobočky společnosti XY, a. s. První část obsahuje teoretické poznatky a vybraná teoretická východiska práce. V druhé části práce je zanalyzován současný stav a vliv vnějších a vnitřních faktorů na systém odměňování. Třetí část práce je zaměřena na vlastní návrhy řešení zkoumané problematiky.
Smlouva o obchodním zastoupení
Matula, Ondřej ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Zahradníčková, Marie (oponent)
Resumé Účelem této diplomové práce je popis smlouvy o obchodním zastoupení, charakteristika jejich jednotlivých a podstatných náležitostí. Dále taktéž popis změny její právní úpravy v průběhu let a podchycení nejzásadnějších problémů. Toto téma jsem si vybral z důvodu její možné aplikace v praxi, když umožňuje zastoupenému účinně rozvíjet svojí obchodní síť a zvyšovat tak zisk. Tato práce je rozdělena do 12 Kapitol. První Kapitola obsahuje úvod, v němž jsou popsány hlavní cíle této práce, způsob jejího zpracování a odlišení obchodního zastoupení od pracovního závazku. Kapitola dvě ve zkratce analyzuje vývoj samotného zastoupení, tedy nejen zastoupení obchodního. Dělí se na tři Podkapitoly, přičemž první z nich obsahuje vliv římského práva na zastoupení, druhá pojednává o jeho vývoji v 19. a 20. století a třetí Podkapitola rozlišuje zastoupení přímé a nepřímé. V Kapitole tři je charakterizována samotná smlouva o obchodním zastoupení. V její první Podkapitole je definován samotný pojem obchodní zastoupení tak, jak jej zná zákonná úprava. Ve druhé Podkapitole jsou rozebrány její podstatné náležitosti, mezi kterými je vymezení smluvních stran (obchodní zástupce a zastoupený), charakteristika závazku obchodního zástupce, úplatnost smlouvy a vymezení předmětných smluv. V rámci Kapitoly čtyři je řešeno rozlišení...
Subsidiarita v právu EU
Krátký, Jiří ; Tichý, Luboš (vedoucí práce) ; Pítrová, Lenka (oponent)
Shrnutí V roce 2023 uplyne třicet let od ukotvení zásady subsidiarity, jako obecné zásady právní v právním systému EU. Maastrichtská smlouva představovala zásadní politický krok v evropské integraci. K jeho dosažení zásadně přispělo i ukotvení zásady subsidiarity jako obecné zásady právní. Zásada subsidiarity se měla se stát dynamickou brzdou proti centralizaci a proti plíživému přesunu výkonu pravomocí na orgány EU. Třicet let praxe je vhodnou dobou ke zhodnocení úspěšnosti reálného naplnění této mise. Platí to v roce 2021 o to více, že EU stojí na prahu nové veřejné debaty o budoucnosti evropského projektu. Za tři dekády od Maastrichtské smlouvy prošlo ukotvení zásady subsidiarity několika legislativními proměnami. I přes tyto proměny však judikatura Soudního dvoru v této věci zůstala z ne příliš jasných důvodů jen málo rozvinutá. Původní důraz na soudní kontrolu ZS se v poslední třetině třicetiletého období přesunul z kontroly materiální stránky ex-post na kontrolu procesní ex-ante. Nakonec ani tato změna nepřinesla očekávané výsledky, resp. tyto přesto zůstávají málo zřetelné. Cílem této práce je dostat se co nejblíže k samotnému jádru problematiky a nabídnout odpovědi na praktické otázky, které nejvíce zajímají právníky. Ty se týkají se především právně-technické problematiky a selhávání očekávané role...
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
MURCKO, Filip
Tato práce zkoumá affiliate marketing jako jeden z marketingových nástrojů používaných v online prostředí. Affiliate marketing je typ marketingu založený na výkonnosti, v němž podnikatel odměňuje jednoho nebo více affiliate partnerů za každého návštěvníka nebo zákazníka, které přišel díky vlastnímu marketingové úsilí affiliate partnera. Vychází z propagace produktu společnosti prostřednictvím affiliate partnerů. Práce popisuje principy fungování, způsoby propagace partnerských partnerů a způsoby implementace inzerentů. Práce se zaměřuje na aplikaci affiliate marketingu v internetovém obchodě a také na marketingový výzkum zaměřený na identifikaci klíčových parametrů affiliate marketingu a partnerských charakteristik. Výsledkem této práce je formulace doporučení pro realizaci tohoto typu marketingu do praxe.
Produktivita práce v podniku s ohledem na reálný hospodářský cyklus
HAVLOVÁ, Veronika
Cílem práce diplomové práce je provést analýzu produktivity práce s aspektem na fáze vývoje reálného hospodářského cyklu. V práci je důležité zhodnocení možností měření produktivity práce a také odůvodnění faktorů, které ovlivňují v období krize a v období prosperity efektivnost využívání výrobního faktoru práce. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. Teoretická část pojednává o problematice produktivity práce, ekonomického růstu a vzájemné provázanosti na základě odborné literatury. Praktická část pojednává o vývoji trhu, pojistného trhu a předepsaného pojistného, které je nezbytnou součástí oboru pojišťovnictví. Dále se zabývá produktivitou práce a zamyšlením se nad provizemi pracovníků. Pojednává o vybraném podniku Generali pojišťovně, a. s. jako celku, ale také dochází k vyčlenění konkrétní skupiny, kde byla zkoumána problematika produktivity práce a aktivity. Pro podrobnější představu zmíněných ukazatelů byli vybráni zástupci jednotlivých pozic v konkrétní skupině, na kterých byli ukazatelé podrobně znázorněni. Po vyhodnocení ukazatelů byl vytvořen návrh pro zlepšení směřovaný vedení a manažerovi. Například zaměření se nejen na nováčky, ale především na stávající obchodníky, kteří odvedli pro společnost dobrou práci a vytváří podniku dobré jméno. Cestou lepší motivace a profesního rozvoje je navrženo smluvní zavázání nováčků na jednotlivé vázané pojišťovací zprostředkovatele, kteří by nejen učili nováčky, ale především by se sami zdokonalovali.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.